×

Hello!

Get 10% off your first order by subscribing to our newsletter now. Be first to know about our exclusive offers, new products and more!

×

Customer Reviews: Let them speak for us!

See what our customers say about our shop, products and service.

We ask you, our customers, to provide your honest opinion about the product and the order process. Below are the information we received so far (unfiltered and unedited).

Results: 9. Filter by vote: 1 Remove filter
  • on
     (Note: 1/10)
    My order is not even here

    Response from Harry Fay: I can see your order was delivered one day after the comment was posted and I'm very glad you like your ring. I'm sorry for the delay caused by Royal Mail.
  • on
     (Note: 1/10)
    The ring I bought was nothing like the picture and it looks and feel extremely cheap and was not even a round shape it was a oval shape. Not happy at all.

    Harry Fay: We are sorry you are not satisfied with your purchase. Please return it to us and we will issue a full refund.
  • on
     (Note: 1/10)
    I still have t received my order, it was for a gift!! I would like a full refund

    HF Answer: We are sorry the postal service let you and us down. Your order has been fully refunded.
  • on
     (Note: 1/10)
    Order never arrived

    Answer: We are sorry the package has been lost in the postal system. Your order has been fully refunded.
  • on
     (Note: 1/10)
    Your rings are shit that makes your fingers go green within days of wearing it!

    Harry Fay: Hi. We are sorry you had problems with tarnishing. We have sent you an email, please have a look on it.
    As a general rule - in some circumstances the sterling silver can tarnish. The best way to avoid this is by cleaning the ring regularly. It will also make the ring shine more.
  • on
     (Note: 1/10)
    The size guide was useless. Both of us measured our fingers according to your chart and they are several sizes too big. My was meant for my ring finger but is almost too big for my thumb, and my partner's is big enough to fit over two of my fingers. Absolutely useless and a waste of money.
  • on
     (Note: 1/10)
    Still waiting for the ring I ordered on the 20 May.It was lost in the post and you dont seem to want to replace it.

    Harry Fay's Answer: the package was sent using signed for service and the post office says the package was delivered. We have filed a claim on your behalf, so they can investigate who signed for your package. We will help you find your package, but it just takes time.
  • on
     (Note: 1/10)
    Still haven't received my order its been 22 days since i ordered it. It was last located by yourself at heathrow on the 18th of march. The reason why im concerned is because heathrow is approximately 5 hours away from my location.
  • on
     (Note: 1/10)
    ring looks cheap and nasty

    Harry Fay: We are very sorry you didn't like the ring. We offer a money back guarantee on our products, so please contact us if you want to return it.